Monday, September 14, 2009

Apabila mata mula meminta bantal

Apabila mengantuk, mata mula mencari bantal..kenapa kalo mengantuk kita tak cari makanan hah???kang bagus tue kita tidur sambil makan, so macam jimatkan masa jugak kan???okeh...mengarut. mustahil ko boleh tidur sambil makan. nak mati ke buat macam tu.

4.16pm...kat opis lagi. bilalah nak balik umah nie, aku dah ngantuk giler nie. kalo sekarang boleh balik dah lama aku balik tau. balik umah, mandi dulu, tidur 5 6 jam dan siap-siap untuk berbuka puasa. huh...baguslah kalo mak ko bagi ko tidur makcik oii...ntah-ntah baru je sampai kat depan muka pintu umah mak ko dah jerit suh ko buat sambal belacan dow....sambal ko kan sedap..hahaha..kembang kejap.

adusss...bosan giler takde asgmnt...nak mengadap pc nie pun dah nak kematu dow...hahaha..naik juling mata i mengadap pc nie tau...kalo boleh bersuara mesti pc nie mesti dia jerit..

"hoi si santek..aku dah jemu mengadap muka comel gebu ko nie..ko bleh blah cepat tak dari opis nie..aku dah nak muntah..so sebelum aku muntah berdarah...ko sila dengan hormatnya tutup pc nie..arghhhh"...

hahahaha...kalo batul pc nie bleh bercakap..aku nak jerit kat dia macam nie...

"SUKA HATI AKULAH WAHAI PC YANG LEMBAB"

hahaha....lagi 2 jam untuk pulang ke rumah..sila bersabar.

No comments:

Post a Comment