Tuesday, September 15, 2009

Mereka yang baru saya kenali tapi telah saya sayangi

Sebelum masuk berPERAKtikal di Utusan....ok..sebelum itu sebut perkataan PERAK dengan penuh penghayatan yang sepenuh jiwa k..PERAK..PERAK..PERAK..Perak itu orang bodoh pun tau nama negeri yang terkenal dengan sambal tempoyak dan labu sayungnya,,tapi sekarang i bukan nak cerita tentang benda-benda itu tapi mahu pembaca menyebut perkataan tersebut dengan muka seperti nak tahan kentut..ok tahan kentut sekarang dan sebut betul-betul..PERAK...perak atau pun muka jakun..muka macam tak pernah jumpa benda besh..muka macam nak mintak penampo...muka macam bapok..muka macam azmi...opsss...sori silap gambaran..ok..sudah selesai explain yea.

i memang perak gile masa masuk utusan..teruja nak mati..rasa macam nak siap-siap pergi praktikal malam tue dan bangun tidur terus pegi kerja tanpa mandi sebab semalamnya dah mandi..dah cuci-cuci..dan dah wangi-wangi..

Maka pagi tersebut dengan peraknya i bangun awal-awal takut ketinggalan bas..eh...apahal plak nak naek bas...i kan bawak keta datuk musa yang tersayang...hahaha..maka bermulalah sesi menjahanamkan kereta bapak sendiri..yeah..tahniah...hahaha..

Tapi sebelum itu di UUM, sahabat-sahabat GAY berkata..."as, kamu mesti bosan gilerkan praktikal kat sana sebab takde kami-kami yang vouge ini," atau pun "kamu mesti jadi pendiamkan sebab cuma ada azmi ngan sai je kan," atau "kamu mesti akan kuruskan bila takde partner untuk pergi melantak"....hahahahah...nooooooooooooooooo...kamu-kamu silap.

1 ada kawan-kawan baru tahu..kawan-kawan baru tahu...TAHU?????..kawan-kawan yang sama dengan mereng je ngan i..so sangat hapy juga...sila lihat muka sendiri untuk tahu hapy atau tidak...kalau tak hapy sila amik air semayang sekarang juga..hahaha..macamlah orang yang membaca ini pun perak-perak jua...mau bagitau dan nasihat banyak kali...

sila lihat gambar untuk kenal kawan-kawan baru i..






berbaju kurung cantik manis anggun bergaya adalah i..eh bukan..i yang gemuk, gebu dan comel yang mengambil gambar tersebut...ok..nama dia Lynn...yang disebelahnya muncung panjang tempat sangkut kain pelikat adalah fairuz





okeh...si baju pink tak sedar diri itu sila abaikan sekarang..malaria btol pakai warna pink..iskhhhh..




baek...gambar ini telah ada di post sebelum ini..tapi i nak taruk jugak..so jangan bising-bising yea.





gambar ini terpaksa digelapkan supaya anda tidak akan nampak kelebihan di bawah dagu saya..arghhhh...ok..sudah.




dengan langkahan yang penuh bergaya...ok tipu..langkahan yang penuh isi di dalam perut setelah melantak berpinggan2 maka kita harus pulang..tapi jangan lupa bayar autopay yea..mahal..benci.

TAPI SEKARANG MEREKA TELAH MENGHABISKAN PRAKTIKAL DENGAN JAYANYA...MAKA SAYA WAJIB BERASA SEDIH, KESUNYIAN. KEGERSANGAN, KEBERAHIAN.....ok...itu melampau...tanpa mereka....huhuhu..tsk.

2 comments:

  1. i memang suka berbaju kurung cantek manis anggun bergaya. So, kepada en. zahiril adzim yang kacak, sila lah gugur jantung melihat penampilan ayu saya ni..

    berbalik kepada tujuan asal aku menyesatkan di sini.. Eh, chop2.. saya pasti anda mau muntah darah keluar kaca dan paku sekarang kan As melihat saya tersesat di sini.

    Hahaha.. sila muntah dengan banyak dan lepas tu paham2 sendiri la tugas anda sebagai bibik untuk mengelap semula muntahan tersebut.

    eh, baru aku perasan.. banyak pulak aku melalut.. macam mana la boleh terlupa yang aku ni dah lama letak jawatan sebagai tukang repot..

    wahai sekalian alam, dengan ini aku ingin mengisytiharkan bahawasanya aku pon sayang teman2 seperjuangan aku..

    memandangkan kita semua tidak berduit jadi mari kita mengapply kerja sambilan pertukangan seperti tukang jaga toilet ataupon tukang tebar roti canai demi mendapatkan nafkah untuk makan besar bersama di Starbuks.

    nota kakitangan : sila baca blog zahiril adzim untuk maklumat lanjut..

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....haruslah aku membalas komenmu walaupun dah berhabuk dipageku...mak malas nak hupdate nok...nnt2 mak rajin2 sket hupdate yea...hahaha

    ReplyDelete