Monday, December 15, 2014

Canang hal dalam kaen????pleaselah....

Sejak dulu aku selalu nak tahu..semua lelaki takde sifat malu dalam diri ke? Tak kesah langsung ke nak dedahkan apa sahaja walaupun hal hubungan intim laki bini???

Serius weh aku jijik kalo jumpa manusia mcm nie...takkanlah ko nak bersetubuh laki bini pun ko nak bgtau satu dunia?ko giler bangga eh nak bagitau org yg ko nak memancut setiap malam?

hadoiiiiiiii janganlah jatuhkan maruah pasangan kalo ko memang tak pandai menjaga maruah diri sendiri...itu memang bodoh tahap dewa tahu!!

Ayat-ayat mcm 'tak sabarnya nak tggu malam ni', 'sekarg masa minum susu, eskem tak sedap', 'ubat asma aku ada kat dada isteri'....wehhhh seriuslah kalo aku baca, aku memang nak cop ko bangkai je...apsallah ko puya bingai nak bgtau sume org aktiviti malam ko laki bini?post status bodoh mcm tue dalam fb..tolonglah jgn rendah kepala hotak ko walau hotak ko bodoh mcm lembu sekalipun!!

Aku tau itu bini ko, itu laki ko yg sah...dan korg sangat halal untuk bersama tapi janganlah ko buat benda yg sangat suci dan memberikan pahala itu sebagai satu benda yang menjijikkan org lain bila ko hebohkan hal dalam kain kepada org lain...weh tolonglah membesar dengan jayanya jgn budak2 sgt boleh???

Ko berkokok heboh mcm ko hebat...ko yang paling berilmu dari yg lain...tp sebenarnya ko yang paling bangang dan kebingaian ko tue ditunjuk secara terang-terangan oleh ko sendiri...ko yang bukak pekung tu bai...wehhhh, dh nak jadi mak bapak org pun perangai macam jahanam...tolonglah aku memang jijiklah kalo jumpa jenis manusia yang tak pandai jaga aib sendiri...wehhhhhhhhhhhh rasa nak pegi kat muka ko dan ludah sampai ko tak mampu lagi nak pandang dunia!!

Aku tau ko seronok dapat bini...seronok ada kawan tido, seronok sebab bantal peluk baru ko tue bleh bg respon kalo diusik tapi janganlah bengong sgt der...ko ingat org suka ke tgk ko puya 'kebijaksanaan' yang tak kena tempat tu?takde der.....takde sapa pun yg suka...org kasi ckp blkg je pun sbb konon taknak aibkan ko padahal ko terang2 tgh aibkan diri sendiri...derrrr tolonglah menjadi dewasa...ko sgt jijik bila update status hayam mcm tu kat fb!!!!!!

Fuhhhhh.....benci giler aku tgk perangai huduh ko nie...memang tak bleh blah langsung....nak diajar ko memang dah terlebih pandai...nak ditegur, ko memang dh sah2 bodoh sombong...maka pergi mampssssssssssslah weh!!!!

*maaf bahasa sgt kasar sbb aku rasa takde bahasa baik untuk manusia berjenis ko*

No comments:

Post a Comment